lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Dagens påskafton

6 kommentarer

Kalla soliga påskafton! Burr ingen värme men vacker blå himmel. Åkte in till stan med mamma för att köpa de fina krukorna från Svenskt Tenn men tyvärr var de slut och det dröjer innan de kommer in igen..skit.
En sväng till Bromma Blocks där det handlades friskt. Mamma gick loss på Jackie men jag fick nöja mig med Lindex…

Barnen fick välja middag och det blev tacos… Ja ja, bara de blev glada.
Theodore och Melcher hade dukat fint i matsalen med bordsplacering och allt.

Efter middagen satt jag och mamma och gick igenom utbyggnaden. Vilka möbler som skulle köpas och vilka som skulle få gå till Blocket. Typ allt skulle säljas kom vi fram till – ha ha!!
Mamma som har en säker smak och stil tyckte absolut att jag skulle satsa på två vita soffor mitt emot varandra. Man kan ju köpa överdrag från Bemz vilket gör IKEA sofforna lite roligare.

20130330-230049.jpg
Vi kom fram till att jag måste försöka hitta någon röd tråd och inte blanda så friskt som jag gör idag. Jag känner själv att jag blir väldigt snurrig av alla olika stilar som jag har. Men shit vad svårt det är… Men samtidigt väldigt kul!

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

6 tankar om “Dagens påskafton

  1. Har följt din blogg ett tag men inte lämnat någon kommentar förrän nu. Var det krukorna som har tillhörande mässingsfat som du skulle köpa? Sade de när de skulle komma in igen? / Linda

    • Hej Linda! Vad kul att du hittat min blogg! Svenskt Tenn hade fått in en sändning men de var sönder (!) så hon sa att de dröjde men hon sa tyvärr inget datum 😦 De är ju så fina!!!

  2. Det är precis vad det har sagt här i Göteborg också (det finns dock några färger fortfarande men inte de jag vill ha) – att de var sönder (tror det var något med glasyren):-(. Hoppas de kommer in snart igen. Jag får bli lite duktigare att kommentera- jag läser ju alla dina inlägg;-). / Linda

  3. Jag vill också ha rosa (och kanske ljusgrön, har en mellangrön)! / Linda

Lämna en kommentar