lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Sommartid!

4 kommentarer

Idag är det sommartid! Hurra ett steg närmare sommaren, i alla fall enligt kalendern. Det känns inte direkt i luften.

Åh vad skönt det är att ha en dag då man inte behöver göra någonting. Inga krav på något eller från någon. Det är väl det som är att vara LEDIG?!?!

Barnen har varit ute och spelat hockey på tomten, hoppat studsmatta och haft jätte kul. Inte ett TV spel så långt ögat når. Matti har varit nere vid båten och fixat, hans avkoppling och jag har tvättat (!), läst inredningstidningar, tagit en powernap på Melchers golv (medan han satt och byggde lego!), varit uppe på vinden och hämtat ner kläder till M.
Jag har inte varit utanför dörren, vill inte vara för mycket i solen nu när jag gör AHA behandlingen. Ska dit imorgon igen.

Jag hittade ju ett sådant fint soffbord från House Doctor som jag gärna vill ha. Hittade ett annat fint med marmorskiva från Posh Living men tyvärr var underredet i svart som jag inte tyckte var 100:a.

20130331-152729.jpg

Hittade även en fantastisk vattenkaraff från samma ställe och jag tror att det är samma som Kicki hade. Så vacker men den kostar en mindre förmögenhet..

20130331-152917.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

4 thoughts on “Sommartid!

  1. Då kommenterar jag igen:-). Oscar & Clothilde har en snarlik karaff till ett bråkdel av priset- kan rekommenderas! /Linda

  2. Vi har den från O & C jättefin men tyvärr väger den bly!!! Posh Living har en men liiite dyrare;) / Sussie

Kommentera

