lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Gårdagens shopping

2 kommentarer

BildBildBildBild

Långfredagen var verkligen en dag som aldrig tog slut..jag hann göra allt och inget..

Familjen vaknade inom ett spann på tre timmar vilket gjorde att frukosten åkte fram och tillbaka ett antal gånger innan alla var klara. Sedan var det bara att plocka fram lunchen för då var det lagom för den morgonpiggaste att få sin lunch. Det här är det jobbigaste när alla är lediga, man står banne mig i köket hela dagen…

Trots grym nackspärr fyllde jag illa kvickt släpet med skit som ska väck från tomten. Det lär bli ett antal vändor innan vi är klara. Så skönt att få bort skit som bara har legat och tagit plats.

Mamma och jag åkte sedan in till Fältan och vi blev båda så glada att det faktiskt var öppet. Alltid något man kan köpa! Vi är verkligen likadana båda två. Älskar att shoppa!

Hittade en del fint på Lindex. Älskar deras Modern Preppy kollektion så jag passade på att köpa medan det ännu fanns kvar. Vet ju hur jag höll på förra året. Jagade chinos över hela landet…!!

När vi sedan kom hem var jag sjukt effektiv. Gjorde egen müsli, rensade hårt min garderob på kläder som jag inte använder (Alex ska få sig en hög) förberedde årets första grilllmiddag som blev sjukt god, ner till video affären och hyra en film till barnen och efter denna låååånga fredag var det äntligen dags att sova!

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

2 thoughts on “Gårdagens shopping

  1. Gillar de gröna, verkligen du!

Kommentera

