lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

MiH jeans

Lämna en kommentar

Denna trötta söndag fick en mysig början då jag hade fått biljetter av Kanal 5 till Sune i Grekland. Hela familjen tillsammans, såå mysigt! Tillfällena blir faktiskt färre och färre då alla kan och vill följa med…bara att njuta när det inträffar. Efteråt styrde vi bilen in till stan där jag sprang in och köpte ett par MiH jeans . Modellen heter London och jag valde svarta. Jag låg nog mellan två storlekar för de 26:or jag tog var en aning stora men hade jag tagit 25:orna hade det typ inte gått och knäppa…hur som är jag nöjd med dagens inköp!
Nu är det stört i säng, ny vecka imorgon, nya möjligheter!!!

20121216-222950.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Lämna en kommentar