lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Essie

Lämna en kommentar

Måndag igen och den här helgen kändes väldigt kort, kanske också för att jag jobbade mer eller mindre mellan 08-19 i fredags, dock hemifrån men ändå. Sedan alla förberedelser till lördagens drink så det blev inte mycket till vila där inte…

Efter jobbet åkte jag in till stan för att leta lite presenter till Melcher och jag hittade Plus Plus och Pokemon gubbar som han önskat sig så det var bra att få lite avklarat. T & W önskar sig Playstation 3 och W en iPhone så det är väl inte de billigaste önskningarna…

I NY köpte jag ett nagellack från essie i färgen Sand Tropez, lite kul namn…! Fiiiin färg!

20121217-214125.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

