lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Konsten att säga nej

Lämna en kommentar

Det är faktiskt inte bara negativt med att bli äldre. Det har ju klart sina fördelar. Rent fysiskt menar jag inte. Oh no. Big NO. Hua, hatar allt vad djupa rynkor, slapp hud och gråa hår heter. Men med det säger jag inte att det inte kan vara fint på någon annan. Bara inte på mig själv.
Det jag vill framhäva här, och det som egentligen betyder något, är insidan.
Jag är stolt över mig själv hur långt jag har kommit i min egna personliga utveckling. Har kommit till många insikter och slutsatser de senaste åren. Bara en sådan sak som att våga säga nej, våga prioritera och våga tycka att man är en ganska bra person.
Lite deep här på torsdagskvällen men det är många tankar som florerar i min skalle just nu.

I helgen har vi mys med vår ”storfamilj”, då checkar vi in på fredagen och ut på söndag kväll. Längtar efter tid med dom som står oss så nära.

Vad sägs om att äta med guldbestick?
Love them! Sådär lagom kitchiga.
Från Zara Home

20140327-194426.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

