lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Slut som artist

4 kommentarer

Men hur kunde det bli så här?!? Jag är fullständigt översvämmad med jobb…går man på toa har man 20 mail i inboxen när man kommer tillbaka. Andas. Fokusera.

Imorgon megamöte i tre timmar men sedan är det nästan slut på möten för denna vecka. Snart får jag åka till Paris så jag ska egentligen inte klaga.

Det rum som jag älskar mest där hemma är Melchers. Vill vara där jämt. Kan inte sätta fingret på vad det är…Kanske lite märkligt när vi har storsatsat på de sociala ytorna. Men nej. Hänga vill jag helst göra här!

20140325-182226.jpg

20140325-182234.jpg

20140325-182241.jpg

20140325-182248.jpg

20140325-182254.jpg

20140325-182302.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

4 thoughts on “Slut som artist

  1. Jättefint! Jag tror till och med att jag kanske ”kopierar” hur ni gjort med skåpen och den inbyggda lilla avlastningshyllan ovanpå när det är dags att fortsätta renovera här hemma någon gång i framtiden… Kram

  2. Hejsan, underbar blogg! Du har möjligen inte lite över av den tapet med elefanter (som du fixade byrån med) att sälja till mig? Behöver ca.2 A4. MVH Sara

    • Hej Sara, tyvärr har jag för stunden lagt bloggen på hold men tar kanske upp den igen på sikt. Jag undrar vilken tapet du menar? Du har inte blandat ihop min blogg med någon annans? Adrienne

Kommentera

