lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Here we come

Lämna en kommentar

Att mamma är en fena på att fixa och trixa är något jag och många med mig fått erfara genom åren. Hon har nu skapat sig ett ”nytt” liv i Paris där hon jobbar och har ett stort fantastiskt socialt umgänge. Hon är 71 år gammal och lever som hon vore 40. Fantastiskt att hon är så oerhört levnadsglad och modig att göra mycket av det hon gör så här sent i livet. Speciellt när många i hennes ålder börjar tackla av, då lägger hon in en högre växel och gasar. Önskar att jag hade mycket av hennes mod.

Jag och mina två kusiner åker nästa onsdag till Paris. Ska bli så sjukt mysigt. Mamma ringde precis och berättade att vi har blivit inbjudna (tillsammans med massa kändisar..!) till Loiredalens största slott på middag nästa lördag. Hur lyckas människan? Känner rätt folk kan man ju konstatera…
Och nu återstår bara frågan: Vad i helvete ska man ha på sig??????

20140324-102034.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

