lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Ännu en

Lämna en kommentar

Jag har ju lite svårt att hejda mig ibland. Det kan jag inte annat än tillstå. Trots att det tar emot en smula. Jag tillhör dock det klientel som inte behöver tillfredsställas av dyra ting utan ruset infinner sig lika bra med en gummisnodd från HM. Eller åtminstone en från Marc Jacobs🙂

Idag skulle det inhandlas födelsedagspresenter till Melcher som fyller fem på torsdag. En tur till Bromma Blocks. Och det var ju inte bara leksaksaffären vi besökte.
Jag hittade en smashing bikini som jag köpte utan att prova. Kan tyckas att mina 20 bikinisar borde räcka men man vill väl vara fin när man ska sola bland massa snygga människor i Spanien i maj?!? Funderar även på en mörkblå….

Vad säger ni om vasen från Pols Potten? Är den inte absolut fantastisk? Måste ha…

20140318-203323.jpg

20140318-203330.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

