lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Moffa moffa

Lämna en kommentar

Jag måste ju ha världens jävla sämsta karaktär. Big time.
I lördags var en ren katastrof vad gäller intaget av kalorier. Igår ska vi inte prata om. Semla och hela skiten. Idag levererades dessutom den största godis HINK jag sett från SF. Mina fantastiska kollegor hade vettet att avstå men elaka nog att placera den PÅ MITT SKRIVBORD! What the fuck!! Hur ska det här sluta. Inte har jag tränat på evigheter heller. Måste försöka komma ner i veckan.

Idag åt jag lunch med P. På vårt vanliga get to gether hak – Sturehof. Så mysigt att ses och som vanligt skämde hon bort mig med fantastiska produkter från hennes Estelle & Thild Vilken lycka!

20140317-194653.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

