lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Maxat

Lämna en kommentar

Hur kommer det sig att vissa dagar hinner man göra nada och andra dagar hinner man typ gör ALLT. Idag var en sådan dag som rymdes typ hur mycket som helst. Bl.a. fika med mamma, klippning i stan, tvättade tusen tvättar, fika med P & H, bakade, ja listan kan göras låååång. Det har varit en otroligt härlig helg med massa mamma mys och andra må bra saker.

Jag njuter något så sjukt mycket av vårt fantastiska hus. Rymden, ljuset och själen som infinner sig. Jag blir lugn och mår så bra här.
I fredags köpte jag en hushållshållare som jag kollat länge på och fann den på ROOM. Så fin. Kombon marmor och mässing går jag igång på riktigt mycket.

20140316-182640.jpg

20140316-182647.jpg

20140316-182653.jpg

20140316-182701.jpg

20140316-182711.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

