lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Man tager vad man haver

Lämna en kommentar

Påsken älskar jag. I år ligger den så sent så förhoppningsvis så snöar det inte (!) och man kanske kan inta en kaffe i solen utan att frysa ihjäl.

Däremot har jag aldrig pyntat till denna årstid. I år har jag slagit på stort och fixat mitt egna påskris. Man tager vad man haver so to speak.

20140315-153222.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

