lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Bara önskningar och A big NO NO

2 kommentarer

Ibland skäms man mer över sina barns handlingar. Igår följde Melcher med mig när jag skulle fixa naglarna hemma hos Anna. Det är inte första gången han följer med utan det är en mysig stund för honom när han får kolla film och mysa i deras stora härliga soffa medan jag blir fixad.
Igår var det oroväckande tyst från tv rummet och jag sa till Anna, nu måste han ändå ha somnat. Jetlagad som han är stackars barn. Nejdå. Inte jetlagad. Men däremot nerkissad. En mega fläck över hela dynan. Ner i skumbotten, ja nerdränkt kan man ju lugnt påstå att soffan var…
Ner till kemtvätten som konstaterade att kissfläckar på tyg som inte tål vattentätt var inte den bästa kombon. Kunde han inte valt någon annanstans att kissa på…!?!

Hittade en fantastiskt söt klänning från Lindex som jag gärna skulle vilja ha. Men nu blir det inga som helst inköp innan Paris.

20140307-064507.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

2 thoughts on “Bara önskningar och A big NO NO

  1. Typiskt, men barn är barn;) Förstår dig dock din frustration *fniss* Men be dem anmäla på sin allrisk hemförsäkring om det blir fläck etc;) 😘puss

Kommentera

