lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

En ickedag

Lämna en kommentar

Så obeskrivligt trött efter en mega dag att ta sig igenom. Min To Do lista på jobbet är inte att leka med och jag vill helst av allt bara dra täcket över huvudet och somna om. Vet inte hur jag ska få till allt på dygnets timmar…

Alla sover och klockan är inte ens 20. Det tyder på bristen på sömn och det ska nu bli dags för mig att lägga huvudet på bästa kudden.

Har inte många önskningar vad gäller inredning konstigt nog men det är ett par dyrgripar bl.a. den här fina lampan från Artilleriet
Har visat den förr men kan gott visas igen. Perfekt plats på ett sideboard eller i min bokhylla…!!

20140304-203222.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

