lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Överlevde

2 kommentarer

Att vi överlevde den här bilfärden är ett mirakel. En sträcka som uppskattades till 4 timmar gjordes på 2,5 timma….my god. Trodde att jag skulle dö. Jag brukar inte reagera på snabba hastigheter då jag själv kör ibland i snabbaste laget men det här tog banne mig rekordet.
Till saken hör att de thailändska vägarna är som en bergochdalbana. Gupp och hopp överallt. Min Hawaii pizza som intogs till lunch var nära att landa i chaufförens knä…
Som hämnd fick han typ 1 kg fjäll i hans fina bil. Passade på att skrubba kroppen som tyvärr redan börjar vilja göra sig av med min bruna färg.
Time to sleep. Hörs i Sverige igen!

20140302-204816.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

2 thoughts on “Överlevde

  1. Ha,ha vad rolig du är! Ser ändå grymt snygg o brun ut tycker jag! Ser ut som ni haft en härlig semester trots liten släng av magsjuka! Huga! Välkommen hem till slaskiga Sverige! Den ringen i förra inlägget var det verkligen WOW-faktor på!❤ Kostar?!? Vill inte veta antar jag! Hehe!

    • Tack söta! Man gör sitt bästa för att få lite färg🙂
      Ringen har jag inte något pris på än – rapporterar när den provats om några veckor! Vill inte heller veta!! Kram kram

Kommentera

