lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Att hitta rätt

Lämna en kommentar

Att finna en rätt doft som man känner att man förknippas med är sannerligen inte helt lätt. Jag har haft ett antal olika favoriter under åren men som med allt annat så växer man ifrån och smaken ändras. Sista åren har jag velat ha en mer kraftfull parfym som inte är så ”flickig”, mer åt herrparfym hållet om ni fattar. Sandelträ, patcholi typ.
Men den ska ju också passa på just mig.
Jag köpte nyligen både Gucci Premiere och Angel från Thierry Mugler men som jag inte är 100:a såld.
Minns att jag provade denna från Stella McCartney och jag fastnade. Måste testa igen. Den heter L.I.L.Y och står för Linda I Love You. Paul kallade sin numera bortgångna fru Linda just detta. Fint.

20140224-084530.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

