lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Bye bye birdie

Lämna en kommentar

När man är ute och reser så här som familj så är det ju en klar fördel om man vill göra ungefär samma saker. Tack och lov så har jag och M samma strategi. Göra så lite som möjligt dvs ligga under ett parasoll och läsa (jag oftast utanför🙂 ), sova massor och känna lugnet. Precis motsatsen till hur vårt liv ser ut hemma. Att ha krav att upptäcka och göra massa saker är för mig kvävande. Jag måste få göra NOLL på semestern för att må som bäst. Och bara med mina älsklingar. ❤

20140219-063937.jpg

20140219-063944.jpg

20140219-063952.jpg

20140219-064003.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

