lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Favorit repris

2 kommentarer

Jaha! Nedräkning på hög nivå. Har någon konstig känsla i kroppen som jag inte kan få ur mig. Resfeber? Det är igen positiv känsla och jag vet inte vart den kommer ifrån…Jag är sjukt skrockfull och jag har inbillat mig massa sjuka tankar inför vår stundande resa. Att planet ska störta, tsunami, att vi ska råka ut för en bilolycka, farliga maneter etc etc. Varför denna ständiga oro? När man väl är på plats tror jag att det släpper men så här innan är det galna tankar. Sedan har jag träffat personer som jag inte sett på 100 år som gör att jag nu har tänkt; jaha, det var väl meningen att jag skulle träffa dom innan vi åker utfall nu något händer. Hemska tankar, bort bort bort.

Från det ena till det andra så är det tre lamp favoriter jag har. Kostar knark men de står på min eviga önskelista.

20140211-074834.jpg

20140211-074844.jpg

20140211-075249.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

2 thoughts on “Favorit repris

  1. Jag är precis likadan! Men det kommer gå hur bra som helst! Det farligaste är nog bilresan till flygplatsen om man ska vara nojig!🙂 Ha en underbar semester! Kramen

Kommentera

