lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Väninnor och idioter

Lämna en kommentar

Snacka om heldag. Från början till slut. Frulle på Gateau. Shopping tur till IKEA och fynda Bråkig prylar. Lunch hos Camilla. Bromma Blocks shopping. Middag hos Linn. Och det här med fin fina väninnor. Sådan lycka!

Idag fick jag ett surt bitchigt mail från en person som jag gärna skulle vilja namnge här men det är inte läge. Vad är det för fel på folk?! Vissa är ju bittra trötta ruggugglor som jag gärna exkluderar ur min värld. Har dom inte fått något på länge eller vad är det för något som gör dom till små hemska poliser!? Hua. Bort med negativ energi och in med energi boost.

Ikväll ska jag dricka drinkar och njuta av härliga vänner. Skål!

Nya nails som Anna kreerat!! Love.

20140207-185442.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

