lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Orka Mallorca

2 kommentarer

Tempot på jobbet har stannat av rejält mot de sista veckorna. Jag vill ha mer go för att jag ska känna mig produktiv. Typ att jag har dåligt samvete om jag står för länge i köket och snicksnackar. Varför denna Luther på min axel??
Rädd att någon ska bli sur om jag inte sitter ner vid skrivbordet eller vad? Knäpp man är….

M är borta ikväll och jag har läst på allt jag kan om stenåldern för att kunna förhöra Theodore på bästa sätt. Gjort tidslinje på alla viktiga händelser från Homo Sapiens till Kristi födelse.
Har även provat alla mina 20 bikinis för att se om någon ska exkluderas eller adderas. Fy faaaan vad äcklig jag känner mig. Har gått upp två kilo på typ en vecka och det sitter banne mig på ärslet. Det måste vara de där semlorna som satt sig på varsin skinka. Imorgon blir det crosstrainern. Var så säkra. Ny parfym så jag åtminstone doftar gott där på stranden.

20140205-202346.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

2 thoughts on “Orka Mallorca

  1. Ha ha du är för söt!!!!

Kommentera

