lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Hej vad det går

Lämna en kommentar

Mysigaste helgen. Efter massa skön och behövlig sömn så var jag pigg för att mysa 24 timmar med min C. Galet att man är där man slutade trots månader av no see. Babblade i massa timmar innan vi somnade trötta vid midnatt och sedan var det långfrukost innan de begav sig hem.

Idag har vi haft härlig tre timmars fika med massa svull tillsammans med Linn och Peter. Jag tror bestämt att jag tryckte TVÅ semlor. My God. Hade tänkte åka och träna men för att fetta på oss ytterligare så blev det pizza till middag. Ångest.

20140202-193358.jpg

20140202-193421.jpg

20140202-193501.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

