lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Tacksam

Lämna en kommentar

Att vänner är viktigt det vet vi. Att vi ska säga att man uppskattar och tycker om varandra vet vi också. Men gör vi det?
Mitt motto är att säga åtminstone en snäll sak varje dag till någon jag tycker om. Eller varför inte till någon som gör något bra på jobbet. En klapp på axeln eller ett uppmuntrande tillrop. Det gör sååå mycket. Igår fick jag världens gulligaste mail av en kompis (du vet vem du är..!) och det gjorde min dag. Mer kärlek!!

20140122-113501.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

