lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Men nu orkar jag inte…på riktigt

Lämna en kommentar

Inatt har jag typ sovit noll. Den förb…katten väckte mig vid tre och det känns som jag har varit vaken i evigheter. Passade på att jobba lite. Sjukt att maila kunder vid 03.36. Men men..nöden har ingen lag. Dessutom möte hela eftermiddagen så det blir att ta med datorn hem för att hinna med.

Låg igår kväll och kollade i min drös tidningar och hittade en annons från Michael Kors . Jag blir ofta betuttad i vackra möbler, smycken etc och känslan som infinner sig är typ förälskelse. Sjukt jag vet. Kanske skulle gå och prata med någon om det där…
Så det hände alltså igår igen. Kärlek till ett par solglasögon. Neeeeed to have them. Det står mitt namn uppe i vänstra hörnet. Om ni tittar riktigt noga. Pilotisar med stenar OCH, det bästa av allt, i guld/rose. Måste ha innan Thailand. Knapert nu men vi får se om jag lyckas…

20140121-073018.jpg

20140121-073029.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

