lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

190

Lämna en kommentar

Men hey! Inte möjligt! Måndag redan avklarad…??
Galet på jobbet men jag är fortfarande i ett härligt flow där allt bara klaffar och det är ju bara sååå tillfredsställande. Som ett rus.
Eller kan det vara så att jag helt enkelt peakar vid 41 års ålder?

Igår hade jag besöksrekord här på bloggen. Otroligt kul. Det är inte helt lätt att balansera på linjen personligt vs privat. Det ska vara underhållande men inte utlämnande. Många bloggar som jag följer är av det mer kommersiella hållet vilket jag tycker är bajs tråkigt att läsa. Trovärdigheten blir noll när alla inlägg är köpta. Hur svårt kan det vara att gilla en produkt när man får betalt??

Bild från mitt favvo rum…

20140120-175018.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

