lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Panter tant

2 kommentarer

Morgonen började väl inte skit bra direkt. Sur och förbannad över att jag känner mig som en städkärring här hemma och att barnen tror att de bor på ett 5 stjärnigt hotell. Det känns så sjukt otacksamt. Man tvättar, städar, plockar till förbannelse. Det känns som man går från rum till rum och att det aldrig blir klart. Som en jävla mardröm som man aldrig vaknar ifrån. Är det pojkar som är så här?? Släpper sina saker utan reflektera? Det måste bli ändring på det här. Pronto.

Sedan blev jag på betydligt bättre humör när jag åkte hem till Petra för att boka in vår New York resa. Nina var brun och äckligt fräsch efter deras Thailands resa. Så kul att träffas igen!
Biljetter ska bokas i veckan – dags att börja spara dineros. Ska åka dit med TOM resväska. Oj vad det ska handlas.

Jag och kära M drog sedan ner till Sats för att röra på fläsket. Svettades som en gris. Shit vad skönt att ha äntligen ha kommit igång.
Måste bara poppa till mig och jag har letat förgäves efter ett par leopard tights men de är slut överallt. Köpte till slut dessa som var rätt coola. En knallrosa topp ska nu bara inhandlas och nya gympisar. Åh vad träningen kommer bli mycket roligare nu…!!!

20140119-184554.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

2 thoughts on “Panter tant

  1. Åh vad jag blir sugen på NYC nu då!❤ Vi var där i november o firade dottern som fyllde 20 år! Hon är ju där i ett år o dansar på Broadway Dance Centre! Så himla kul vi hade det! Men en tjejresa är ju aldrig fel heller med tomma resväskor! Hihi! Jo du jag känner igen mig precis i vad du skriver! En annan sak jag irriterat mig på är att det bara är jag i hela familjen som slänger tomma toarullar! Helt ärligt! BARA jag! What?! Hur svårt kan det va liksom?!? :)) Kram Petra

    • Toarullarna är en klassiker! Varför lämna dom på golvet när papperskorgen är 1 m därifrån?!?! Eller tom mjölkförpackning i kylskåpet….

      Jag såg att ni var i NY! Vi har ej bokat hotell men vad rekommenderar du att man ska bo? Runt 5th Ave? Man vill vara i smeten men inte Times Sq…
      Coolt att hon dansar på Broadway! Låter fantastiskt!!!

      Kram kram

Kommentera

