lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Jääääsp

Lämna en kommentar

Vilken rörelse jag än gör så värker heeeela jäkla kroppen. Den där träningen visste hur den skulle knäcka tanten. Känner mig som 100 år.

Idag har jag myst med Camilla i Bromma Blocks. Vinlunch och massa härliga samtal. Man känner sig genast gammal som gatan när man får höra om alla spännande saker som händer i en vacker 30 årig singel kvinnas liv. My Goooood. Fan vad jag har legat (bokstavligen) i lä. Ha ha ha.

När jag kom hem däckade jag av all information och sov två timmar. Sjukt skönt. Innan jag somnade hade jag visst köpt en parfym. Snacka om snurrig. Det blev den här godingen från Gucci. Passade på att köpa body lotion också.
Ikväll blir det pizza och Netflix. Imorgon är det dags för träning igen. Ingen vass i sommar här inte.

20140118-181046.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

