lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Grand finale

4 kommentarer

Nöjd! Jag har ju sagt att jag har varit så fylld av en massa bra energi hela veckan och att jag har presterat en del bra grejer på jobbet. Fick nyss veckomailet från vår VD och t o m hon drog upp att jag hade gjort bra saker. Sjukt nöjd!! Lite selfie boost.

Idag har jag varit med om en nära-döden upplevelse. På riktigt. Älskade Linn drog iväg mig på tre (!) pass i rad på World Class….har inte rört på mig in ages och så kan man ju lugnt påstå att det blev en rivstart. Jag kunde fan knappt gå efter. Imorgon vill jag inte ens tänka på.
Sedan mysig lunch och nära snack om viktigt stuff. Tack L.

Idag har jag dessutom varit hos Janina och fixat mina lashes. Fint som vanligt.
Eftersom det är mycket semester tankar i mitt lilla huvud just nu så tänkte jag kanske köpa dessa snyggingar från Michael Kors Gillar kedjorna. Guld. I like.

20140117-203627.jpg

20140117-203633.jpg

20140117-203638.jpg

Vita jeans = sommar!!

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

4 thoughts on “Grand finale

  1. Alltid kul med uppskattning på jobbet! Det förtjänade du alldeles säkert! Du gör mig lite stressad! Jag reser till Thailand om en vecka o har inte börjat fundera en gnutta på vad jag ska stoppa i resväskan! Är urusel på att packa så det blir alltid alldeles för mycket! Brukar använda en tiondel ungefär! Men tror du verkligen man orkar ha byxor i Thailandsvärmen?!? Fast jädrigt snygga var dom! Har några likande! Gött med lite träningsvärk! 3 pass på en kväll det kallar jag rivstart! Det brukar ju vara värst den andra dagen enl erfarenhet! Hihi Inte för att skrämma dig men!😉 Hoppas du får en trevlig helg! Så kan du ju packa klart till Thailand snart o lägga upp packningslistan här så kan jag också packa efter den! Hihi Kraaaam! Petra

    • Hej där,

      Ja så galet med tre pass, ligger i sängen och känner mig mörbultad, har också erfarit att dag 2 är värst. Du borde ju verkligen veta om någon!!

      Just det, ni ska ju också till Thailand. Vart ska ni?
      Jeansen var dock tänkta till i vår, de kommer bli alldeles för varma i Thailand. Jag brukar också packa alldeles för mycket men i år ska jag bara packa de tunnaste klänningar jag har, och inte så mycket fancy pancy som jag gjort tidigare år. Vet hur det blir, man äter middag på stranden och det enda man vill ha är något som inte sitter åt!
      Ha en underbar helg så hörs vi! Kram A

      • Jag kunde nästan ana att inte jeansen skulle med!;) Hör o häpna men vi har alltså blivit bjudna av vänner som ska gifta sig där nästa år! Helt galet så det var verkligen inte inplanerat någon långsemester nu! Bonus! Vi ska bo på Indigo Pearl som ligger på Phuket tydligen väldigt lugnt o skönt där! Nej man orkar verkligen inte ha mycket kläder på sig! Tunna klänningar är det som gäller! Kram o ha en trevlig helg du också! Huga imorgon kommer du nog inte ur sängen?!? Hini

      • Men åh vad underbart! Vi har kört Phuket ett par år men nu blir det ett litet annat upplägg. Sommarklänningar är det som gäller. Inte ens lite tjockare bomull…
        Det är en lyx att få åka iväg den här årstiden. Som vi ska njuta.

        Imorgon tänkte jag träna igen men då blir det nog bara maskiner och löpbandet. Måste verkligen komma igång!!!

        Kram

Kommentera

