lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Hemklickat

Lämna en kommentar

Måste nog ta och säga att jag har varit grym den här veckan. Roligaste arbetsveckan på läääänge. Bra möten, snabba avslut och mycket energi. Inte konstig att jag somnat som ett litet barn kl 21….

Att jag är en mästare på att boka upp saker det vet jag men att det nu inte är en tom helg till mitten av mars gör mig lite orolig. Herreguuuud. Men man ska inte glömma bort att det som får mig att tanka och må bra är att träffa våra fantastiska vänner. Dessutom är ju familjen faktiskt borta ett par helger av dom så egentligen är det inte så mycket när jag tänker efter… Bara lite crazy att tiden går så fort. Och sedan är det Paris ett par helger senare. Sååå lovely. Pratar med mamma varje dag och vi planerar för fullt hur vi ska lägga upp dagarna.

Idag klickade jag hem lite rosa kuddar från HM Home, limited edition. Färgen är kanske helt fel till soffan och mattan men men, ingen mega investering.

20140116-191402.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

