lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Tillräckligt?!

Lämna en kommentar

Att jag älskar att planera är ingen nyhet för dom som känner mig väl. Alltid i god tid. Packar en månad innan man ska resa. Skriver listor. Post it lappar. Excelar månads budgeten. Reser mig vid Odenplan om jag ska av vid T-Centralen (tre hållplatser innan..) bara för att inte missa att stiga av. Ja, ni fattar.
Ikväll tänkte jag att jag skulle ta fram vilka bikinisar jag skulle ta med mig till Thailand. Jag har väl säkert upp mot 20 stycken men jag plockade fram 10 som får resa med.
Snacka om att vara ute i god tid. Ibland blir jag så trött på mig själv. But that’s me.

20140115-201121.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

