lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Lucky us

Lämna en kommentar

Lika galen dag idag på jobbet men attans vad jag hinner med. Sånt jävla tempo på käringen.
Har samlat på mig en fet hög med tidningar så nu ska jag hem och fet slappa i soffan. Inspireras av alla vår news.

Det har väl inte undgått någon att vi ska resa iväg snart. Eller om en månad. Vi fick flygbiljetterna idag och M har lyckats igen. Tack älskling för bästa sittplatserna. Det är vi som har de fem lila platserna längst fram. Här ska det sovas. Barnen får jag ge en still noct.

20140114-172749.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

