lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

IKEA news

4 kommentarer

En dag som gick i raketfart. Ni vet en sådan där dag då man knappt ens har hunnit gå på toa. Älskar sådana dagar, känner mig så sjukt produktiv. Dessutom blev det skrivbordslunch vilket absolut inte är att rekommendera.
Men what the fuck.

Svart som natten när jag nu sitter på tunnelbanan hem. Folk som nyser och snörvlar. Fy fan. Vill inte bli sjuk.
Ett fenomen som jag har lagt märke till att INGEN läser Metro längre. Alla sitter med huvudet ner i sina mobiler. Inklusive mig.

Ikea kommer med fantastiska pastelliga inredningsdetaljer och möbler från den 7 februari. Kommer hänga på låset.

20140113-175013.jpg

20140113-175019.jpg

20140113-175024.jpg

20140113-175030.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

4 thoughts on “IKEA news

  1. Huuur fina saker!!!!??
    Jag ska oxå hänga på låset:) puss

Kommentera

