lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Au revoir

Lämna en kommentar

Idag är det ingen rolig dag. Min älskade mamma åker och jag får inte se henne på evigheter. Sorg!! Hur ska jag klara mig? Min bästa vän. I vått och torrt. En som alltid är där och muntrar upp när man är ledsen, tar hand och älskar mig villkorslöst. Tänk om alla hade ynnesten att få ha en lika underbar mamma som jag har.

Till råga på allt är det svin kallt och jag måste också jobba ett par timmar. Lyxen är att vår Isabel hjälper oss att städa. Lucky me. Inte helt synd om mig ändå.

Igår kom våra finaste kompisar och tillika så grannar över på lite vin. Har inte setts på tre veckor då de befunnit sig på andra sidan jordklotet över jul. Abstinens. L kom också med en sådan söt klänning, kommer bli en favorit i Thailand.

Inte är det lätt att hinna fota när det är så mörkt ute men den här vyn får jag nöja mig med idag. Det blir inte roligare än så.

20140110-124322.jpg

20140110-124328.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

