lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Planering

2 kommentarer

Är det måndag, lördag eller torsdag? Nej. Uppenbarligen ingendera. Snacka om total förvirrad.
Idag har jag köpt en agenda som ska hålla ordning på mitt liv. Har vågat vägra analog kalender i många år men eftersom jag älskar att skriva, post it lappa, highlighta ALLT så ger jag nu efter och går 10 år tillbaka i tiden. Ganska härligt ändå.
Det blev ingen fancy LV då budgeten för månaden inte håller för sådana inköp. Fick nöja mig med en ganska ful men lyxade till det med härliga pennor istället.

Nu är det inte mer än fem veckor kvar till vi åker. Ska bli overkligt skönt. Jag har en uppsjö med söta sommarklänningar men man kan inte ha för många. Hittade denna söta från HM

20140108-191028.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

2 thoughts on “Planering

  1. Jätte fin klänning! Här har det varit datorer som krånglat! Fy vad irriterande! Nej jag håller med man har ingen aning om vilken dag det är! Härligt med lite sol o värme snart! Kram Petra

Kommentera

