lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Barnens häng

Lämna en kommentar

Tråkigaste dagen? Inget roligt händer idag förutom att jag var på IKEA kl 10 imorse för att köpa tyg till barnens fönster. Att jag suger på att sy är ingen hemlighet men att jag skulle vara så här värdelös det trodde jag inte. Hur är det möjligt att både mäta och klippa fel så av mitt 2 meters tyg fick jag bara till ett fönster med rätt mått istället för 4. Jesus!! Blir att göra om och göra rätt.

Barnen har fått hela källaren till sitt förfogande tack vare utbyggnaden. Tre sovrum och ett TV rum att hänga i. Ju äldre de blir så tror jag att de kommer att älska att ta hem kompisar (och kanske tjejer🙂 ) där de kan vara i fred.
Lite piff återstår men i det stora hela är det klart!

20140104-142417.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

