lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Utrensning

Lämna en kommentar

Det måste väl ändå vara renande för själen att rensa och slänga?! Jag har sagt till mig själv att inget nytt kommer in förrän något gammalt åker ut. Rensat i garderoben, på vinden och i källaren. Ska bl.a. sälja min rosa FLY från Kartell , min Fjällräven jacka och en Pappelina matta som legat i köket.

Idag är det annars mys på agendan. Ska dra med mig Melcher till Park där vi ska luncha med S & N. In till stan för att hämta killarna som har varit på bio med kusin vitamin, mormor och morfar. Ikväll kör vi tacos och film från bästa Netflix.
Utöver detta är det inte mycket som händer denna regniga fredag.

20140103-080553.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

