lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Hoppsan…

Lämna en kommentar

Snacka om att ha lagt om hela dygnet. Barnen somnar vid midnatt och vaknar 12 timmar senare…Ingen räkmacka att lägga om rutinerna inom kort. Inte ens för en själv. Idag ska jag jobba ett par timmar hemifrån. Tack och lov. Håret på ändå, i myskläder och har sett betydligt piggare ut. Jesus vad jag känner mig schleten.
Igår startade mitt SATS kort och det kanske ska bli dags att göra ett första besök snart. Jag kommer att vara som Bambi på is som dessutom inte sprungit ett steg på 7 månader..holy smoke.

När jag var hemma hos mamma och pappa så snodde jag med mig pappas 50 års present. Eftersom den stod längst in i ett skåp så tyckte mamma att det var ok. Pappa sa vi dock inget till…
Det är en vas av glaskonstnären Anne Nilsson som gör mycket för Orrefors, liksom denna vas. Jag hoppas att den inte drar i backen för då är det någon som har skitit i det blå skåpet. Den kostade knark för 20 år sedan och vill inte ens tänka vad man får ge för den idag…Men fin är den i alla fall.

20140102-095430.jpg

20140102-095438.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

