lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Gott Nytt År

2 kommentarer

Jaha då har vi sista dagen på 2013 och det är dags att vända blad. Ett nytt härligt år väntar på oss. Jag hoppas att det blir ett år där vi behåller hälsan, att vi tar hand om dom vi älskar, är snälla mot varandra och behåller glädjen för livet. Leva här och nu. Bli en lite bättre människa.

Idag har jag städat det sista, köpt lite nya blommor och förberett till kvällens partaj som jag är grymt laddad för.
Hoppas maten blir bra, Champagnen tillräckligt bubblande och gästerna på sitt bästa humör!!!

En liten bild på den nya mässingslampan som jag fick av mamma, den har stått i mitt föräldrahem under hela min uppväxt och jag fullständigt älskar den.

KRAM Adrienne

20131231-141130.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

2 thoughts on “Gott Nytt År

  1. Gott Nytt År! Kram

Kommentera

