lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Shop til you drop

Lämna en kommentar

De senaste åren har jag sprungit benen av mig varje mellandagsgsrea. Min stund då ingen säger hur länge jag ska stanna i varje affär eller vart jag ska gå. Grymt skönt. I år fick jag dock sällis av min allra käraste BFF Lina. Mötes upp vid 11 och shoppade på oss en del kläder och sedan långlunch på Tures. Min älskade L. Sån historia vi har tillsammans. Inga hemligheter eller fasader. Bara nära och ärligt. Få förunnat. Gäller att vårda den ömt.
Toppen dag. Ikväll bara lugnt. M har varit på hockey med Wille och jag har städat, slängt och sorterat. Sån frid för själen när man kan göra sig av med skit.

Imorgon middag för M’s syster och bästis. Inte en lugn stund. Men jag ska verkligen inte klaga. Kunde varit värre. Att man satt själva…

20131226-192107.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

