lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Tack mina älsklingar

Lämna en kommentar

Julaftonars julafton. Tack finaste familjen för denna underbart stämningsfulla, glada, ljuvliga dag. Alla var på sitt allra bästa humör. Tacka fan för det när det var ett hav av julklappar under granen. Det skulle inte bli så mycket paket sa vi men det gick sådär. Fan att det ska vara så svårt att låta bli att köpa paket.

Själv fick jag både en resa till Paris i april, en resa till Spanien, Mateus skålar, kruka från Svenskt Tenn, pengar och massa annat fint. Så bortskämd.

Idag ska jag bara sitta och mysa i mitt härliga vardagsrum och titta ut på det ruggiga väder som råder denna juldagsförmiddag.

20131225-112222.jpg

20131225-112230.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

