lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Vara eller icke vara

2 kommentarer

Jaha då är det alltså mina sista timmar på kontoret på ca tre veckor – trist – NOT! Fiiii fasen vad skönt det ska bli och vad jag ska mysa. Gick igenom kalendern igår och inser att jag har lyckats boka upp oss på massa saker. Måste nog avboka lite. Pallar inte att köra en för social jul. Poängen är ju att man ska vila upp sig. Inte komma tillbaka som en blöt sliten trasa. Vi får se hur bra det går. Måste passa på att träffa älskade mamma så mycket det går också innan hon åker tillbaka.

För att mysa till det i matsalen satte jag upp gardiner för att få känslan av dels högre fönster och sedan att man ska uppleva rummet mindre avlångt. Nja, rätt nöjd med resultatet.

20131219-075409.jpg

20131219-075419.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

2 thoughts on “Vara eller icke vara

  1. Stöp över din blogg av en händelse då jag Googlade efter ”marmorbricka”🙂
    Blev extra glad då jag såg att du hade en flower pot i fönstret som jag går och grunnar på.

Kommentera

