lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Goldie

Lämna en kommentar

Att jag är juloman är inget att sticka under stolen med. Tomtar och pynt i varje hörn. Ja inte hysteriskt men ändå rejält pyntat. Så har det varit varje år så länge som jag har haft mitt eget boende och likaså när jag växte upp.
Men vad hände i år???? Knappt en julpryl!!! En kombo av att luften fullständigt gått ur mig efter renoveringen samt att jag vill inte ”förstöra” piffet med massa röda tomtar. I år blir det därför vita blommor och inga tomtar. De får vila till nästa år eller kanske för alltid?? En gran ville ju såklart barnen ha och som vanligt så fick vi den finaste.🙂
Wille pekade ut den och jag måste säga att han har gått i sin mors fotspår. Guld fick bli temat i år. Bara stjärnan i toppen som saknas.

20131218-075706.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

