lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Fixa & Trixa

Lämna en kommentar

Bland det bästa jag vet är att gå omkring hemma och sortera, slänga, pynta och fixa. Jag kan flytta en kruka 250 gånger innan den har funnit sin rätta plats för att flyttas en 251:a gång. Det är lite det som är sporten.
Vi har ju nu en del space som jag inte riktigt är van vid och därför är möjligheterna fler att ändra, till min stora glädje. Eller förtret.
Vår lilla hörna i vardagsrummet har jag börjat ta tag i men vet inte om RAR gungstolen blir för pluttigt där… Hur som helst älskar jag allt för sig men vet inte om det kommer bli en liten rokad framöver..

20131217-070138.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

