lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Livskvalitet

6 kommentarer

De senaste dagarna har varit hysteriska. In a good way. I torsdags julbord med Kanal 5 på Oaxen ute på Djurgården. På kvällen tjejdrink för bara massa Bromma morsor, 20 stycken blev vi och det är ju så härligt att träffa sina girlies. Speciellt efter den här galet crazy hösten.
Det blev försent för mig och jag var riktigt schleten i fredags då jag träffade Kicki och Nina på Boquerian. Älskar det stället. Sjuuuukt bra mat. Det inhandlades även lite kläder till mamsie.

Idag har jag fyllt på ögonfransarna hos bästa Janina och sedan hem och klä granen. I år fick den bli en guldig. Så fin vår lilla gran.

Här lite pics på vår nya gästtoalett. Älskar golvet.

20131214-184952.jpg

20131214-185000.jpg

20131214-185007.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

6 thoughts on “Livskvalitet

  1. Snyggt golv!
    Kommer vi få se en bild på hur det blev med Kiviksofforna?
    Det är första gången jag kommenterar men har läst den ett tag. Jag hoppas du fortsätter även när du är klar. God Jul!

  2. Så fin er tillbyggnad blev!
    Vad är det för märke på handfatet på er wc? Vi har en mini-mini-gästwc, och vårt handfat är litet och bra, men rymmer dessvärre ingen tvålflaska…

  3. Hej!

    Vad fin WC! Vad heter klinkergolvet och var är det inköpt?

Kommentera

