lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Coffee table

Lämna en kommentar

Varma härliga morgon! Så jag njuter. Inget skrapande eller skottandes här inte. Tänk om vintrarna kunde vara så här. Hade aldrig klagat. Inte barnen heller. De har ärvt sin mors pessimism till snö och kyla.

Igår klickades det hem en bok om Chanel. Så glad över min Marc Jacobs/Louis Vuitton bok att jag nu vill fylla på samlingen. Har en del fina böcker sedan tidigare men böcker kan man onekligen inte ha för mycket av.

Idag en dag med en del möten och såklart mycket som ska hinnas klart innan det är dags för 2,5 veckors ledighet. Så som jag ska njuta.

20131211-080111.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

