lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Hipp hipp hurra för mig idag

4 kommentarer

Åh vad jag har haft det bra idag!! Vaknade av min fina familj som sjöng och levererade både paket och räkmackor. As trött efter endast tre timmars sömn, vänner som aldrig vill gå hem men det var det väl värt.
Pappa här och vi ska äta födelsedagsmiddag. Riktigt glad över fina presenter.

20131208-172025.jpg

20131208-172041.jpg

20131208-172111.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

4 thoughts on “Hipp hipp hurra för mig idag

  1. Grattis till dig!❤ Så fint ni får därhemma! Ha en härlig kväll fina du! Kram Petra

  2. Grattis igen! Vilka fina presenter du fått! Kram Linda

Kommentera

