lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Många järn att stå i…

Lämna en kommentar

Godmorgon huvudvärk. Börjar bli smått less på att börja dagen med en brusande Treo. Imorgon börjar ju min helg och då jag ska njuta. Dessutom världens trevligaste julbord på fredag. Berättar mer sedan.

Igår kom de nya sofforna och det blir verkligen så mycket bättre. Ska dock lova att sluta tjata om dom, är så fasligt trött på mig själv. Det jag däremot ska göra i helgen är att försöka få till lite mer julpiff. Blev inspirerad av bloggen Starwoman som hade gjort en ny variant på adventsljusstake. Beställde likadana från HM.
Idag skulle jag ha varit på Kanal 5 stora presentation på Berns men har så mycket på jobbet att jag får hoppa det. Idag är det lunch på Sturehof med fina Pernilla som startade Estelle & Thild. Alltid lika kul att träffas!!

20131204-080948.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

