lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

För mörkt och inte riktigt happy

2 kommentarer

Man ska alltid lyssna på sin mamma, är det inte så? Det vet oftast bäst. Många gånger. I alla fall min mamma. Från livets stora frågor som så triviala saker som inredning. Inte för att jag köper mammas stil rakt av men hon har väldigt bra koll på färgsättning, detaljer och att skapa en röd tråd.
Jag skulle lyssnat mer på henne vad gäller sofforna. Hon sa att vita eller i alla fall ljusa soffor var något hon absolut rekommenderade. Hem kommer två mörka kolosser och mitt öga störs.
Fan. Hade varit så snyggt med något ljusare. Bara att bita i det sura äpplet och inse att man gjort a big misstake. A huge one.

20131129-082555.jpg

20131129-082610.jpg

20131129-082646.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

2 thoughts on “För mörkt och inte riktigt happy

  1. Roligt att se fler bilder från ert fina hem:-). Funderar lite… Om du tycker det är mörkt, du tror inte att det kanske skulle vara fint med lite ljusare kuddar och kanske en vit pläd för att ”lätta upp” lite? Jag är säker på att det skulle kunna bli hur bra som helst! Kram Linda

    • Heeej, jag känner så starkt att de är för mörka. Det skär sig i mina ögon så det blir nog Blocket tyvärr…tror att det istället blir Kivik från IKEA, vita…
      Det är sant att det hade blivit bättre med ljusa kuddar etc men tror ändå in the long run att jag kommer bli gladast för vita. Maken är ju inte helt nöjd med hur jag håller på!!🙂

      Kram!!!

Kommentera

