lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Bizzziiii

2 kommentarer

En absence på två dagar och jag har bokstavligen inte haft en minut över till någonting annat än att städa, fixa, bära möbler etc etc. Herreguuuud vad vi har slitit. Som djur.
Källaren är helt klar. Barnens rum klara (lite piff saknas dock), Tv rummet fixed and done, hallen nytapetserad och nymålad.
Vardagsrummet och matsalen är också helt klara men det saknas lite möbler och sista touchen. Idag kommer leveransen från rum21 där det finaste som vi köpt finns. Flos lampan, hay marmorbricka, Eames RAR, flowerpot lampan och soffbordet till källaren. Tyvärr är det så mörkt när jag kommer hem så det är svårt att få till bra bilder….

Funderar på att göra en bloggpaus när allt är klart. Syftet med bloggen var ju att mycket för mig själv samla alla tankar och idéer. Vad ska jag skriva om när allt är klart?!?!

Kram!

20131126-080247.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

2 thoughts on “Bizzziiii

  1. Så fantastiskt fint!!!!!!!!!!!!!!!!! Kram Linda

Kommentera

