lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Kärlek

Lämna en kommentar

Min favorithörna alla kategorier. Älskar doftljus. Lyxkänsla av att ha härliga ljus. Skulle kunna köpa ihjäl mig. Nu fortsätta tvätta, fixa, pynta. Idag hänger jag i min onepiece HELA dagen.

20131123-110616.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

