lifeinbromma's Blog

Lifestyle & Feelgood

Ingen mer förvaring..ever?

Lämna en kommentar

Min älsklingsdag! Torsdag eftermiddag. Helg!! Haft toppen dag trots galen huvudvärk och snor som rinner (sorry – bara den nakna sanningen…) och ska nu hem och vila innan M ska hämtas från dagis. Kanske ska man slå runt på McDonalds ikväll? Pallar inte laga mat…inte med 17 byggare och sprängande huvudvärk.

Sprang in en kortis på Åhléns och köpte tre Voluspa ljus. Älska älska älska. Hoppas även finna handdukar som jag kan få piffa toaletten med. Klar till helgen hoppas vi.

Förvaring är något man aldrig kan få för mycket av, men nu måste jag säga att jag börjar bli väldigt nöjd. Eftersom skåpen i matsalen sväljer huuuur mycket som helst. Hittade annars ett fint skåp för den som behöver mer plats. Voila!

20131121-151332.jpg

Författare: lifeinbromma

Fyller snart 40 år Tre underbara söner och en lika underbar man Katten Nalle Bor i Bromma, såklart :-) Här kommer jag skriva allt mellan himmel och jord, Livet med allt vad det innebär och såklart det som sätter lite piff på vardagen!

Kommentera

